Strategia marki Fabricant

Strategia marki zbudowana jest w oparciu o główny kierunek zbytu - kraje Europy zachodniej oraz nawiązania do czasów produkcji mebli w manufakturach rzemieślniczych, gdzie dbałość o szczegóły była niezmiernie istotna. Marka ma wyróżniać się na tle konkurencji, prezentować kreatywne rozwiązania oraz informować o wysokiej jakości dobrze zaprojektowanych mebli.

Corporate identity

Wizerunek firmy za pomocą niestandardowych dla branży narzędzi. Oryginalna identyfikacja, jej wyrazistość oraz odniesienie do epoki, tworzą opowieść, w której meble zyskują, a odbiorca lepiej zapamiętuje firmę. Na potrzeby identyfikacji wizualnej został opracowany krój pisma Fabricant LT, użyty w logotypie.

Materiały promocyjne

Obok typowych materiałów promocyjnych jak katalog mebli, powstały niestandardowe - jak wąsy na patyku czy wizytówka wycięta z drewna.


Główne pola funkcjonowania identyfikacji zewnętrznej to oznakowanie budynków, pojazdów oraz drogi dojazdowej. Oznakowanie samochodu dostawczego jest bardzo istotnym elementem z punktu widzenia promocji - oldtimer rozwożący meble zwraca uwagę innych kierowców i przechodniów.

Zrealizowane projekty